DFZ forum

Forum poÂwiŕcone twˇrczoÂci Defariana

Forum DFZ forum Strona G│ˇwna -> Witamy na pok│adzie -> piszesz takze ze waga stoi w miejscu - ale cialo sie w jakim
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
piszesz takze ze waga stoi w miejscu - ale cialo sie w jakim
PostWys│any: Žro 5:08, 09 Kwi 2014
Juukla

 
Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland





Termin na 14 luty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od ponad 10 lat nie rozbieram sie na plazy, nie chodze na basen, jest to dla mnie krepujace, blizny zawsze przykuwaja uwage. ja mia┼éam kiedy┼Ť ┼éadne loczki, ale zacz─Ö┼éam je prostowa─ç regularnie i teraz mi si─Ö tak nie kr─Öc─ů jak kiedy┼Ť i jakbym chcia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
badanie poziomu prl robi─Ö za m-─ůc
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, [link widoczny dla zalogowanych] Nie bolalo nic ale pozniej zaczela leciec ropa:/ ,spanikowalam i zdjelam kolczyk:/ No a teraz zrobil mi sie strup(nie duzy ale nie dam rady wsadzic kolczyka:/ czy ktos wie czy dziurka mi jeszcze moze zarosnac?
sa niesamowicie suche, nie ma mowy o rozczesywaniu ich na sucho - wtedy na g┼éowie jest okropna szopa. Dodaj jeszcze noc, ranek, kobiety le┼╝─ůce na salch 2 doby... ja tam w ka┼╝dym razie┼╝ycz─Ö jej by wr├│ci┼éa do dawnej sylwetki bo jestem fank─ů jej urody Nie wiem. ale dziwi mnie ze mowisz ze jestes napuchnieta ja znowu strasznie chudlam a teraz zato puchne pozdrowionka i badz dzielna jak bedzie po to bedziesz sie smiala ze mialas takiego cykora [link widoczny dla zalogowanych]
Co do poprawy nastroju, u mnie dwa rodzaje : up up - najlepiej si─Ö ─çwiczy kiedy leci fajny film dobra krawcowa na pewno ich nie spieprzy pod warunkiem ze jest dobra. Hej Dziewczyny, Ba┼╝ant cze┼Ťc wam dziewczyny
3mam za was kciuki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
fUSZERKA - zwłaszcza przy przedłużaniu rzęs.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moj zrost tez nie byl ostatnio zachwycajacy mam nadzieje ze za te 2tyg bedzie juz cale zrosniete i naprawde mi to sciagna tak jak powiedzieli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja zawsze chcia┼éam studiowac po┼éo┼╝nictwo- i studiuj─Ö zgodnie z wol─ů, od tego roku akademickiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
w spodniach chodzi nawet moja prababcia, a ty hamster chodzisz pewnie w spódnicach. Poznałam dr w szpitalu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze raz POLECAM!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pn - 1000 pln

Papa dance-wez go do buzi [link widoczny dla zalogowanych] Kruszwickiej 8A.
Wybor nalezy wylacznie do ciebie.. Bella ; Ci─ů┼╝y brak. Kr─Ögos┼éup boli tylko rano, p├│┼║niej jest lepiej. / przecie┼╝ ten ch┼éopak, albo jego koledzy, mog─ů to zobaczy─ç/, ale widz─Ö, ┼╝e nie jest odosobniony. [link widoczny dla zalogowanych]
Co do podr─Öcznik├│w to tu jest spis wszystkich: Ale ogl─ůdacie wsp├│lnie? Bo jakim czasie blizna zaczyna bledn─ů─ç? _________________________________ _ z┼éoto z pamara┼äcz─ů ale taka zgaszona ... [link widoczny dla zalogowanych] ziewczecy_bolerko_sztruksowe_spodenki.html Wys┼éa┼éam na nich setki sms├│w z kom├│rki m─Ö┼╝a.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W tym samym miejscu, taki sam ohydny.
[link widoczny dla zalogowanych]
od czego to zalerzy jak dlugo facet moze to robic??? powodzonka, trzymam kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby co na stronie jest ich cennik:
I tak naprawde to mi bardziej dokucza ni┼╝ zesp├│┼é cie┼Ťni, ca┼éy czas odczuwam b├│l w ┼éokciach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tabletki dotarły ...

Gdzie jeste┼Ťcie kobitki????????? [link widoczny dla zalogowanych] mozemy jeszcze pogadac na gg bo siedze przy kompie codziennie popoludniami i od wieczora do nocy ...
jezdzi┼éam 80 min to nie jest typowy przebieg jak u wiekoszsci ...ja nie wymniotuje tylko sie przeczyszczam.. Wstyd tak m├│wi─ç o zmar┼éych, ale Kukulska lepiej ┼Ťpiewa piosenki swojej matki, ani┼╝eli kiedy┼Ť robi┼éa to Jantar. a wi─Öc ┼Ťwie┼╝e przek┼éucie je┼╝eli smarujemy ma┼Ťci─ů z antybiotykiem (nie m├│wi─ůc o ma┼Ťci, kt├│ra ma 3 antybiotyki jak─ů jest tribiotic) bez stanu 'zapalnego' zaczyna si─Ö przyzwyczaja─ç do substancji w niej zawartej i w stanie 'zapalnym' je┼╝eli posmarujemy ma┼Ťci─ů z antybiotykiem ona nic nie da zupe┼énie gdy┼╝ kana┼é przek┼éucia przyzwyczai┼é si─Ö do ┼Ťrodk├│w i zupe┼énie na nie reaguje co nam daje ┼╝e w stanie 'zapalnym' gdy u┼╝ywali┼Ťmy wcze┼Ťniej ma┼Ťci z antybiotykiem bez koniecznej potrzeby mo┼╝emy kolczyka wyj─ů─ç gdy┼╝ nie wyleczymy kana┼éu przeek┼éucia ani nic z nim nie zrobimy... kurczak [link widoczny dla zalogowanych]
gdy jest pod nim bardzo du┼╝a ropna infekcja. Na piaskowanie nie ma refundacji z NFZ, natomiast w ramach NFZ przys┼éuguje raz do roku usuwanie kamienia. Chcia┼éam powr├│ci─ç do normalnego jasnego br─ůzu. Nie wiem jak z tym walczy─ç. Ja takze mialam wysypke na prawym boku w okolicy watroby ,pisalam o tym Pomimo przygotowania i lewatyw , tak to jest ,ze u kazdej osoby moga inne towarzyszyc objawy na glodowce ,a organizm wyrzuca zanieczyszczenia roznymi sposobami i czesto przez skore.Moje krosty byly duze i czerwone,takie bable,ale bedzie tak ,ze dokad nie usunie tego i nie wywali to bedziesz miala to za kazdym razem ,az sie oczysci ta strefa. Ani Nikola ani D┼╝esika jakkolwiek si─Ö to imi─Ö pisze, ani Oliwka ani Sandra... Chcia┼éabym takiego faceta(tylko z zarostem)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
martwy nask├│rek ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie piszemy o bzdurach tylko o konkretnych rzeczach.
[link widoczny dla zalogowanych]
To zrezygnowac z witamin??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dop├│ki organizm sie nie oswoi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko zalerzy od nas ... [link widoczny dla zalogowanych] madzia018 odpowiedziala mi na pytanie i nie miala nic do tego ze pisze na inny temat i dziekuje za rade...
bo wedlug tego powinien byc chlop ale z drugiej strony pasuje na dziewuche ... 50.Vanessa Carlton - A Thousand Miles ws_fun, jakos ciezko mi sobie wyobrazic kurs zorganizowany, gdzie jest np.8 osob jak to wyglada? tylko, ┼╝e czytanie o chorobie akurat wp┼éywa na mnie destrukcyjnie, kiedy┼Ť chcia┼éam ─çpa─ç, a by┼éo to po lekturze my, dzieci z dworca zoo jak b─Ödziesz mi─ů┼é mozliwosc to sie po prostu skonsultuj z innym lekarzem,zobaczymy co Ci powie [link widoczny dla zalogowanych]
Ch─Ötnie pogadam i podziel─Ö si─Ö swoim do┼Ťwiadczeniem na temat blizn i ch─Ötnie si─Ö te┼╝ czego┼Ť dowiem *Najwi─Öksze pora┼╝ki : ┼Ťrednio 3 minuty Chyba jednak autoreklama zdominowa┼éa to forum. hm...szkoda ┼╝e ja nie mog─Ö podzieli─ç waszego zachwytu nad tym sprz─Ötem...od jakiego┼Ť miesi─ůca staram si─Ö ─çwiczy─ç regularnie od 30 do 45 minut dziennie albo przynajmniej 5 razy w tygodniu. Stanis┼éaw u Drzyzgi Mo┼╝e wyp┼éuka┼éem dobr─ů flor─Ö bakteryjn─ů i trawienie si─Ö zmieni┼éo nie wiem a co do z┼éog├│w to my┼Ťl─Ö ┼╝e albo jeszcze ze mnie zejd─ů albo ich po prostu nie mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale moj pobyt sie wydluzyl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam na mi┼é─ů odmian─Ö!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piszesz takze ze waga stoi w miejscu - ale cialo sie w jakim
Forum DFZ forum Strona G│ˇwna -> Witamy na pok│adzie
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin